Friday, May 4, 2012

Spanish Friday - Diseño Gradiente Para Uñas

This post is written in Spanish for Spanish Friday at Latinaish. The English version is below. You can also use the Google translator on the sidebar to translate the entire page in Spanish. If you would like to participate follow the Spanish Friday link!


Yo dije en este post que había encontrado tutoriales de como hacer diseños para mis uñas en YouTube. Que tenía que ordernar unas cosas. Finalmente ordene dos placas de Konad para estampar mis uñas, pero no las recibo hasta la semana que viene. Odio tener que esperar pero no tengo otra opción! Mientras tanto, decidí tratar un tutorial de como hacer un diseño de gradiente. Yo creo que me quedaron bastante bien para ser la primera vez, ha, ha. Hay muchos tutoriales, chequea cual es el más fácil para ti. No puedo darme el lujo de hacerme las uñas en un salón de belleza, de esta manera mis uñas se ven bonitas sin gastar un montón de dinero! Mi nueva obseción...


I said on this post that I had found tutorials on YouTube on how to do designs for my nails. That I had to order a few things. I finally ordered two plates from Konad to stamp my nails, but I won't get them until next week. I hate waiting, but I have no other option! Meanwhile, I decided to try a tutorial on how to do a gradient design. I think they came out pretty good for the first time, lol. There are many tutorials, check which one is easiest for you. I can't afford to do my nail at a beauty salon, so this way my nails look pretty without spending tons of money! My new obsession...


Diseño de gradiente - Gradient design
 Esmaltes de uñas que usé. El esmalte rojo lo he usado bastante como pueden ver! - Nail polishes I used. As you can see I have used the red nail polish a lot! 
Capa final, me encanta! - Top coat, love this!
Tutorial de como hacer gradiente - Tutorial on how to do gradient.






Pin It Now!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...